Loading...
Tražilica

 

 


Repozitorij
Obavijesti
08.09.2017. u 13:10
OBAVIJEST - PRIJAVA ŠTETE OD ELEMENTARNE NEPOGODE

 Sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 73/97, 174/04 i Metodologiji za procjenu štete od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 96/98), te Odluci Župana od 08.9.2017. g. o proglašenju elementarne nepogode uslijed suše, obavještavamo građane o postupku podnošenja

PRIJAVA ŠTETE OD ELEMENTARNE NEPOGODE

A. Rokovi za prijavljivanje štete

Dužnost je svake fizičke i pravne osobe prijaviti štetu u skladu sa člankom 28. stavak 1. i 2. Zakona o zaštiti od elementarnih nepogoda. Oštećeni štetu prijavljuje u roku od osam dana od početka elementarne nepogode nadležnom općinskom povjerenstvu.

Šteta prijavljena nakon tog roka ne uzima se u obzir osim u opravdanim slučajevima.
Pod početkom elementarne nepogode smatra se dan kada je nepogoda nastala, a ako je nastajala u duljem razdoblju (suša, mraz, poplava), kao početak nepogode uzima se dan proglašenja elementarne nepogode (u konkretnom slučaju 08.9.2017.). Šteta fizičkih i pravnih osoba prijavljuje se na obrascima propisanim Metodologijom za procjenu štete od elementarnih nepogoda.
Obrasce možete preuzeti osobno u prostorijama Općine Brdovec, Brdovec, Trg dr. F. Tuđmana 1, i web stranici Općine Brdovec (www.brdovec.hr) i ispunjeni vratiti Općini Brdovec. Uz obrazac je potrebno priložiti traženo, kako je niže navedeno.
Obrađene podatke o šteti općinsko povjerenstvo dostavlja županijskom povjerenstvu kao konačnu procjenu štete u roku od pedeset dana od početka elementarne nepogode.
Ako postoje zakonom predviđeni uvjeti za odobravanje pomoći iz državnog proračuna županijsko povjerenstvo obrađene podatke o šteti dostavlja Državnom povjerenstvu u zakonom propisanom roku, tj. šezdeset dana od početka elementarne nepogode.

B. Prijava štete
 
Šteta se prijavljuje na obrascu EN-P "Prijava štete od elementarne nepogode", te na obrascu/obrascima koji odgovaraju nastaloj šteti.
Prijavu štete na imovini fizičkih osoba potpisuje prijavitelj (vlasnik ili korisnik imovine, član obitelji ili član stručnog povjerenstva). Šteta se procjenjuje u cjelini za svako domaćinstvo.
Prijavu štete na imovini pravnih osoba potpisuju odgovorna osoba i predsjednik stručnog povjerenstva pravne osobe. Pravne osobe uz prijavu podnose:
 
a)   izvještaj u kojem se navode okolnosti u kojima je šteta nastala te njene
      kratkoročne i dugoročne posljedice za pravnu osobu
b)   iznos sredstava koja su dobivena ili se očekuju s naslova osiguranja imovine
c)   fotodokumentaciju iz koje se može dobiti uvid u opseg počinjene štete
d)   kopiju registracije tvrtke
e)   dokumente kojima dokazuju pravo vlasništva ili korištenja na imovini
      pogođenoj nepogodom
f)    izvorni primjerak dokumentacije s proračunom štete prema Metodologiji.
 
Obavještavaju se oštećeni da štete mogu prijaviti podizanjem propisanog obrasca u prostorijama općine Brdovec i to ODMAH, a najkasnije do 18. rujna 2017. g. do 16,00 sati.
 
Zakon, Metodologiju i sve obrasce možete preuzeti sa stranice Ministarstva poljoprivrede na slijedećoj poveznici: http://www.mps.hr/default.aspx?id=9459
 
UO ZA OPĆE, PRAVNE, KOMUNALNE I DRUŠTVENE POSLOVE
OPĆINE BRDOVEC

Dokumenti:


 

Urednik

 

 

 


GALERIJE

BRDOVEC U SLICI

STAMBENA ZONA JANUŠEVEC

CVIJET BRDOVCA


Adresa i važni podaci

OPĆINA BRDOVEC

Brdovec, Trg dr. Franje Tuđmana 1
10291 Prigorje Brdovečko

Tel: 01/3310-350

e-mail: brdovec@brdovec.hr

Faks: 01/3310-322

MB: 2663546

OIB: 14722979018


Prognoza
Utorak
Srijeda
Četvrtak
Izvor: DHMZ
Važni linkovi
Općina Brdovec (C) 2007/2008 Sva prava zaštićena