Sukladno navedenom, molimo sve građane kojima su nastale štete uslijed prirodne nepogode potresa, da prijave svoju štetu putem obrasca samoprocjene nastale štete na građevini te PN obrascem koji se mogu preuzeti sa web stranice Općine Brdovec (www.brdovec.hr ), uz dostavu svih ostalih dokumenata navedenih u obrascu.
Obavezni prilozi:
- Vlasnički list, odnosno drugi pravovaljani dokaz vlasništva
(može i neslužbena verzija preuzeta s interneta),
- Presliku osobne iskaznice vlasnika građevine i dokument iz kojeg je vidljiv OIB
(ako nije vidljiv na osobnoj iskaznici),
- Građevinsku dozvolu
- Rješenje o izvedenom stanju,
- Uporabnu dozvolu i
- Detaljnu fotodokumentaciju štete na objektu uzrokovanu potresom.
Zbog trenutne situacije s korona virusom, tj. maksimalnim nastojanjem smanjenja socijalnih kontakata, molimo da se dokumentacija šalje isključivo mailom na adresu: opcina-brdovec@zg.t-com.hr, putem e-maila ili jumbomaila, poštom na adresu Općine Brdovec, Brdovec, Trg dr. F. Tuđmana 1 ili po prethodnom dogovoru osobno.
Rok za dostavu navedenog je 04.02.2021.
Iz razloga kratkog roka za dostavu dokumentacije, potrebno je podnijeti zahtjev ispunjavanjem obrasca samoprocjene nastale štete na građevini i PN obrasca, a ostala dokumentacija se može dostaviti u najkraćem mogućem roku.
Također napominjemo da građevine, za koje će građani prijavljivati nastalu štetu, moraju imati građevinsku dozvolu ili rješenje o izvedenom stanju, odnosno dokaz da je izdavanje istih u tijeku.
Dokumenti:
1. Javni poziv
2. Obrazac samoprocjene štete na građevini
3. Obrazac PN
4. Odluka župana o proglašenju prirodne nepogode |